zaterdag 29 augustus 2015

Diary #14 eeste schoolweek na de zomervakantie

Maandag
Had ik nog vrij, dus ben ik die dag met mijn vader naar Amsterdam geweest. Ook was de Sail met alle boten al voorbij, we vonden het leuk om nog even te gaan kijken. We hebben weinig grote boten gezien, maar wel leuk door Amsterdam gereden met de scooter. Lekker pizza gegeten en mee gevaren in een rondvaart boot. We zijn dus zeker wel een dagje weg geweest.


S'avonds was er de opening van het schooljaar, waar ik en mijn ouders heen moesten. De opening was in de sporthal met alle klassen van 3 tot 6, daarvoor hebben we kennis gemaakt de mentor van het komende jaar.

Dinsdag
Eerste korte dagje echt school, van 2 tot 5 en gelukkig geen regen gehad op de fiets. Op school heb ik een andere kluis aangevraagd zodat ik meer bij mijn nieuwe klas zit. Verder was het wel een fijne eerste schooldag en was ik rond 3 uur thuis. Nog geen huiswerk dus eenmaal thuis niet zo veel gedaan. Alleen even aan het begin van dit artikel gewerkt ;).

Woensdag
Nu een wat langere dag tot 3 uur, de dag ging prima. Ik had al wel wat huiswerk opgekregen dus smiddag's weer een ouderwets huiswerk gemaakt. In de avond na eten hebben we een aantal dozen met spullen naar de rommelmarkt gebracht. Ik ging laat naar bed, want ik donderdag zou ik lekker laat beginnen. :)

Donderdag
Uitgeslapen en school tot 3 uur. Uit school afgesproken om naar mijn zus te gaan, twas een gezellig middag en ik ging na het eten naar huis. Thuis was het wel heel eventjes stres, want ik had best wel wat maak/leer werk te doen.. Door even door te werken is alles gelukt!

Vrijdag
Voor het eerst in de week 1ste begonnen. Om 1 uur zou ik uit zijn, maar ik had verval doordat de docent afwezig was ;). Thuis heb ik lekker gerelaxt, helaas wel zonder internet, want de wifi ligt er uit door een misverstand... :( dit wordt dus waarschijnlijk een weekendje zonder wifi, maar misschien is het weleens goed voor een keer ;)

In de avond ging ik naar de summerteen (een soort jeugdgroep) reunï die in de vakantie is geweest.
Zonsondergang op vrijdagavond!
Weekend
Dit weekend ga ik eerst lekker uislapen ;) en in de middag met familie varen in de Biesbosch en daarna met elkaar eten! Zondag nog geen bijzondere plannen.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten