woensdag 2 september 2015

Shampoo Head & Shoulders

Dit is een anti-roos shampoo. Deze heb ik gebruikt omdat ik last had van roos in mijn haar. Ik heb hem ongeveer 8 keer gebruikt, tussendoor zag ik al dat het minder werd en had ik ook minder jeuk. Nu heb ik helemaal geen roos en jeuk meer en daar ben ik heel erg blij! Daarom als je ook roos hebt, deze shampoo is een aanrader!

 Je hebt verschillende varianten. Ik heb: apple fresh.
 Dit zijn de ingrediënten die ervoor gebruikt zijn.
De substantie is lichtblauw en voelt heel stevig aan. Ook heeft het een sterke frisse geur. Dit lijkt misschien wat apart, maar ik denk dat het ook wel nodig is, want je wil dat de roos in je haar weg gaat. Omdat hey geen normale shampoo is, moet je hem niet gewoon gebruiken om je haar te wassen, alleen als het echt nodig is.

Winkel: Kruidvat
Prijs: 4.99

-xxx- Joanne -xxx-

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten