zaterdag 12 september 2015

Badzout van Gérard Brinard

Dit badzout van Gérard Brinard zit in een bolle ronde fles met een weerspiegelde draai dop. De letters van de naam zijn ook zilver weerspiegeld. Dit zit er luxe uit waardoor het mooi oogt. Het nadeel was wel dat je er lastig foto van maakt door de weerspiegeling (maar als je niet van plan bent foto's mee te maken is hij natuurlijk wel heel mooi ;)

 Het badzout heeft een lavendel geur. De ingrediënten zijn: sodium chioride, glycerin, parfum.

Ik vond het een leuk artikel om te maken, maar eerlijk gezegd ben ik niet enorm fan van badzout. Dat is omdat ik van sop hou in bad en dat krijg je jammer genoeg niet van badzout... Ik vind af en toe helemaal niet erg om deze te gebruiken, maar ik vind sop in bad toch het fijnst!
De korreltjes zijn ongeveer een halve cm groot en hebben een licht paarse kleur met een blauwe kleur erin.

Prijs:  4.75

Dit artikel heb ik kunnen maken doordat ik deze van het merk zelf heb gekregen, ik had ook nog een douchegel ontvangen maar die was al gauw lek dus daar komt geen review over...

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten