woensdag 12 augustus 2015

Vaseline - Spray & Go

Met dit lekkere warme weer van afgelopen tijd, loop ik veel in een korte broek en merk ik dat mijn benen best wel droog worden. Niet alleen aan mijn benen kan ik het zien, ook bij armen. Daarom zocht ik naar fijne body lotion en heb ik deze Vaseline - Spray & Go - cocoa radiant her ontdekt.



Volgens mij heb ik hem een keertje uit mogen kiezen, toen er een actie was bij de Kruidvat. Daarna heb ik er eigenlijk niet veel meer aan gedacht, tot ik door het warme weer een droge huid kreeg. 
Zoals de naam cocoa radiant, het al zegt het heeft een zachte cocos geur en er zit 190 ml in. 

Je hebt van deze Vaseline - Spray & gGo nog 2 andere varianten: Essential Moisture (gele verpakking en Aloe Fresh (groene verpakking).

De sluiting is echt super handig, want je draait de dop een klein stukje om de opening op slot te zetten. Dus je hebt geen andere losse dop nodig (wat ik meestal al snel kwijt raak :), maar gewoon een sluiting in de dop zelf.
Het is net iets dunner dan een andere body lotion, want het glijd op deze foto ook bijna van mijn hand af. Maar ergens is het niet erg dat het dun is, want dan is het makkelijker uit te smeren. Het intrekken duurt ook niet zo lang, dus eigenlijk vind ik dit product alleen maar voordelen hebben! Een echt aanrader!

Je kunt het kopen bij verschillende drogisterijen, (ik heb het gekocht bij de Kruidvat). Daarvan weet ik zeker dat ze het verkopen.

Hij kost bij de Kruidvat: 6.89

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten