zaterdag 8 augustus 2015

Tag: fashion and shoes



Waar staat jouw kledingkast?
Als ik mijn kamer binnenkom lopen aan de rechterkant tegen de muur. 

Heb je naast een kledingkast ook nog andere opbergplekken? Bijv. een kledingrek?
Eigenlijk kan alles er prima en heb ik ruimte genoeg. Ik mijn kledingkast pas uitgezocht, dus toen heb ik ook wel heel wat kleding weggedaan. Er hangen wel 2 vesten beneden, omdat ik soms snel pak om ergens overheen te doen en dan hoef ik niet naar mijn slaapkamer. 

Staan je schoenen ook in de kledingkast? Of staan die op een andere plek? Zo ja, waar?
Mijn schoenen heb ik allemaal beneden in soort schoenen la, hier heeft iedereen bij ons thuis zijn schoenen.

Wat zijn jouw favoriete schoenen?
Ik heb nog niet zo heel lang geleden nieuwe schoenen en die vind ik op dit moment ook het leukst. Omdat het weer een ander kleurtje is dan anders en ik kan ze leuk combineren. 

Kleding met een printje of een effen kleur?
Vroeger zo ik zeggen een printje, maar ik koop nu steeds meer effen kleding. 

Wat is het duurste item in jouw kast?
Uhmm, ik zou het eigenlijk niet weten..

Liever zwarte of witte kleding?
Zwarte kleding, ik probeer er ook aan te denken niet veel zwarte kleding te kopen. Maar juist is een ander kleurtje die ik nog niet zo veel heb. 

Wat is  jouw favoriete schoenen winkel?
Van haren, daar hebben ze veel schoenen, voor leuke prijsjes. 

Liever een maxi of mini skirt?
Ik heb 1 zwarte maxi rok en daar ben ik helemaal verliefd op. 

Wat is jouw kledingstijl? Stoer, lief, kleurrijk of toch wat anders?
Ik denk dat het lief is en af en toe misschien stoer.

Draag je liever pumps of gympen?
Gympen!

Wat is jouw favoriete kledingwinkel?
The Sting vind ik een hele toffe winkel, maar dat vind ik de H&M ook. Daarom ben ik ook erg blij dat er een H&M op City Plaza komt.

Wat is jouw favoriete accessoires?  Ketting, sjaal, armband of wat anders?
Af en toe een paar armbandjes, maar het meeste en favoriete is oorbellen.

Liever een tuinbroek of een jumpsuit?
Tuinbroekk!

Hoeveel paar schoenen heb je?
6 paar schoenen, van de zomer en de winter. 

Wat is jouw favoriete tas en welke gebruik je het meeste?
Als ik naar school ga het meest mijn schooltas, maar nu het vakantie is een wat kleiner tasje voor als ik ergens heen ga. 

Welk kledingstuk kan niet in jouw kast ontbreken?
Vooral Skinny Jeans en daarna shirtjes .

Wat is je laatst gekochte fashion item?
Mijn nieuwe schoenen, in het vorige artikel.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten