woensdag 5 augustus 2015

Nieuwe bordeaux rode schoenen!

 In bijna alle winkels is de afgelopen weken veel sale geweest, onder andere ook bij van haren. De prijs was al 2 keer lager geworden, dus deze schoenen waren een leuk koopje! En ik vond het ook lekker sportief voor de zomer ;)



De kleur van de schoenen is niet echt knal rood, ik vind het meer bordeaux rood. De zool is van rubber en de bovenkant van de schoen is een soort stof (textiel).
De zijkant is wit met een zwarte lijn. Die witte rand verkleurt natuurlijk wel wat, maar ik heb er iets handigs voor zodat ze langer mooi blijven. Met het schoonmaakmiddel jif kan je dingen weer wit maken. Dus ook met schoenranden! ;) Let wel op dat je het op een rubberen rand doet, want bij stof denk ik niet dat het werkt...
Verder heeft het een witte vetersluiting, waarvan ik de veters in mijn schoen doen. Dit vind ik net wat leuker staan dan een lusje en zo doe ik ze makkelijker aan en uit.
De zool heeft het profiel van allemaal vierkante hokjes die dieper ingedrukt zijnzijn. Het merk is sneaker ~ Vty en ik heb de maat 37.

Zoals ik in het begin al zei de prijs is 2 keer naar beneden gegaan.
19.99 - 14.90 - 11.90

Ik heb hem voor de laagste prijs gekocht en daardoor ben ik er nog blijer mee! ;)

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking: