zaterdag 22 augustus 2015

Schoolspullen 2015 ~ 2016

Dit jaar ga ik van 2 vmbo naar 3 havo en krijg ik een nieuwe klas. Ik vind het best wel spannend, maar ik ben ook benieuwd hoe ik mijn nieuwe klas ga vinden! 

3 rollen kaft papier van de Hema. Het is een printje met allemaal figuurtjes zoals bloemetjes, sterren, ananas, teksten en woorden, het leek me een gezellige kaft!
Simpele, vierkante, witte etiketten met 4 op op één velletje. Deze had ik nog over van vorig jaar, dus dat is lekker makkelijk! ;)
Een  agenda uitkiezen vind ik het lastigste van alles, want ik zie vaak heel veel leukies en dan weet ik niet welke ik moet kiezen... En ik wil ook wel echt een goeie omdat ik hem op school toch elke dag gebruik.
De buitenkant is grijs en heeft witte strikjes met roze stipjes. Om de agenda  bij elkaar te houden een elastieken band.
De agenda is verdeeld in 4 soort van delen:
  1. Info (Met je naam, woonplaats, jaarkalender, vakantie's en bijzondere dagen)
  2. Agenda 
  3. Notities
  4. Adressen
Met agenda uitzoeken zocht ik wel naar een agenda met ringen, want dan blijft die beter open liggen. Dat was het enige wat ik graag wilde bij een agenda en dat is gelukt! :) Wat ook handige is de soort boekenlegger die je vast maakt aan de ringen, in plaats van een lintje vind ik dit ideaal.
De agenda is verdeeld in om en om een andere print: strikjes en stipjes.
Ook heeft de agenda 4 vakken losse papieren in kan. (ik doe mijn geo driehoek er ook in ;)
Mijn vorige etui was niet meer zo mooi door het lekken van pennen. Dus heb ik nu een goedkope etui van de Action, dus ik ben benieuwd hoe lang deze mee gaat! Het een geribbeld stofje en een zacht roze kleur.
5 nieuwe pennetjes van de Hema.
2 markeer stiften, van vorig jaar, ze zijn wel bijna leeg. Dus misschien moet ik in het schooljaar nog eens nieuwe kopen.
Een paarse en groene fijn lijner.
Een blauwe pen en een rode pen.
1 gummetje, een passer en een vulpotlood.
Een rood met blauwe schaar.

Het lijkt misschien dat ik best wel veel pennen heb en dat is ook zo. Maar ze raken ook op en je leent ze ook wel eens uit zonder dat je ze terug krijgt. ;) Dus ik sla er gelijk maar wat meer in!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten