woensdag 19 augustus 2015

Beauty producten in schooltas

Het duurt nog ongeveer een halve week en dan ga ik weer naar school. Aan de ene kant is het wel weer goed, want nu krijg je weer wat meer regelmaat. Maar vakantie is toch ook wel heerlijk en wat ga ik het laat naar bed gaan uitslapen missen.. :( Achja, school gaat weer beginnen en daar is niets aan te doen. 

Als ik dan toch naar school ga, probeer zo min mogelijk spullen in mijn tas te doen om mee te nemen, zodat die minder zwaar is. Dit probeer ik altijd, want ik vind het nooit zo fijn, om de trappen om te gaan en te lopen met een zware tas. ;)


Borsteltje met een spiegeltje in één, altijd handig om bij je te hebben. Want als ik naar school fiets heb ik meestal  wel klitten, dus is een borsteltje wel handig. Voor de vakantie was het wel minder, want dan deed ik op de fiets een straatje in en deed ik hem op school weer uit! ;)
Ook dit moet ik altijd bij me hebben, want als ik droge lippen heb op school en ik moet wachten tot thuis...
 Voor als je klipje kapot gaat, een nieuwe achter de hand.
 Net zo met een elastiekje, als die breekt dan heb ik nog een nieuwe.
 Deo is ook onmisbaar!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten