woensdag 26 augustus 2015

Tag: blogerslife


Hoe lang blog je al?
28 februari 2o14 ben ik begonnen deze blog, dus ik denk ongeveer anderhalf jaar alweer!


Wat vind je het leukst aan bloggen?
Dat ik ergens anders mee bezig kan zijn dan met school, maar gewoon even iets heel anders. ;) Leuke foto's maken met een verhaaltje erbij, 

Wat vind je het minst leuk aan bloggen?
Dat je er wel veel tijd in moet steken, maar op zich als er weer een artikel online staat ben ik ook wel weer trots!

Wat voor een camera gebruik je?
Panasasonic DMC-FZ18.

Welk vindt je het leukst om te fotograferen?
Ik vind leukst om foto's te maken van DIY, omdat dat dingen zijn die je zelf hebt gemaakt. Het kost wel wat meer tijd dan een ander artikel, dus ik heb niet vaak DIY's. Maar af en toe blijf ik dat toch wel het leukst vinden!

Heb jij je layout zelf gemaakt en ben je er blij mee?
Ja, ik heb hem zelf gemaakt en ik ben er hartstikke tevreden mee!

Heb je visitekaartjes? Ja, heb je ze zelf gemaakt?
Haha, nee die heb ik niet, het lijkt me wel grappig om ze te hebben. Maar mijn blog is nog best wel klein, dus ik heb ze ook nog niet echt nodig.. ;)

Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Helaas nog niet, het lijkt me wel gaaf!

Hoeveel artikelen staan er al online?
Vandaag precies 145, dus dat schiet aardig op als ik nog een tijd door ga kom ik misschien wel bij de 200.. ;)

Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?
Eigenlijk heb ik er nog geen één gemaakt, dat ik ben dat eigenlijk ook helemaal van plan.  Ik vind het super om artikelen te maken :) en filmpjes trekt me niet zo erg om te gaan maken. Al vind ik het wel leuk om van andere mensen te kijken op youtube! :)

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten