zaterdag 28 februari 2015

Blog bestaat 1 jaar dus.... een winactie!

Vandaag 28 februari bestaat mijn blog 1 jaar! Stiekem ben ik best trots dat ik zo'n leuk jaar heb gehad met mijn blog. Want ik heb mijn eerste unboxing van Gérard Brinard gekregen, precies 100 artikelen online gezet, veel bezoekers en lieve reacties gehad! Om dit toch wel een soort 'feestje' te vieren heb ik een winactie voor jullie!


Dit kun je winnen:

  • 3 soorten oorbel knopjes
  • Gezichtsmasker, voor een verfriste en zachte huid
  • Absolute eye colour - 760 No 1 Candydate
  • Absolute eye colour -  680 Shade of Grey


Dit moet je doen als je wil winnen:

  1. Volg mij op instagram
  2. Repost de foto van de winactie op je eigen instagram account
  3. Like de foto
  4. Tag mij in de foto
  5. Gebruik de hashtag: #everythingisbeautyxx1jaar
Wil je een grotere kans door een extra lootje?
  1. Laat een reactie achter op één van de artikelen op mijn blog. 
  2. Like mijn facebook pagina: Everythingisbeautyxx
De winactie is alleen voor Nederland. Je instagram account moet niet beveiligd zijn,  anders weet ik niet wie je bent en kun je niet mee doen. 

De uitslag van de winnaar wordt op 14 maart bekend gemaakt!

Dit was een extra artikel, dus scrol door voor het hoofdartikel!

-xxx- Joanne -xxx- 

5 opmerkingen: