zaterdag 7 februari 2015

Eerste unboxing: Gérard Brinard!

Vanochtend is mijn eerste pakketje van het make-up merk Gérard Brinard binnengekomen! Gisteren had ik een mailtje gekregen met de producten die ik zou krijgen, dus mijn verwachting was dat het volgende week zou komen. Maar vanochtend riep mijn moeder naar boven, want ik lag nog te slapen, dat het pakketje was bezorgd. Ik ben gelijk naar beneden gegaan en heb alles rustig uitgepakt en foto's gemaakt. Tussendoor heb ik nog gegeten en gedoucht, dus vandaar dat het wat langer duurde en het artikel er later online is gekomen.


Het is goed overkomen, want alles wat goed ingepakt!
Dit zijn de producten die ik opgestuurd heb gekregen. Ik zal ze allemaal los laten zien:
Bad/douche in het paars. 
Badzout in het paars.
Bodybutter in het paars.
Verwarmde wimperkruller.
Oogschaduw kwast met synthetisch haar en een uitschuifkwast van geitenhaar. 
3 smaken lipverzorgening.
3 kleuren oogschaduw.
Oogschaduw mapje.

Ik heb nog geen informatie over de producten gegeven, omdat ik er over elk product een uitgebreide review gaat komen! Ik ben erg benieuwd wat ik van de producten vind, dus ik ga ze vandaag en morgen testen! Wil je nog iets weten over Gérard Brinard? Dit is hun website: www.gerardbrinard.eu

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking: