zaterdag 21 februari 2015

Verjaardags kadotjes!

Zondag 15 februari was ik jarig en heb ik mijn verjaardag gevierd voor mijn familie en vrienden. 2 vriendinnen kwamen zaterdag op zondag logeren, het was heel gezellig en ze waren dan ook automatisch op mijn verjaardag! M'n moeder, zus, broertje en buurvrouw hebben taarten gemaakt een 2 met chocola en nog een monchou en appeltaart, super lekker en ze zagen er heel mooi uit! Alles was niet op gegaan dus ik heb er deze week nog van mogen genieten, mmm.... Ook ben ik ontzettend verwent met alles wat ik heb gekregen!

Deze grote witte houder voor op mijn bureau, super handig en ik kan er veel pennen, huiswerk en nog meer van dat soort dingen in kwijt!
Dit zijn de sieraden die ik heb gekregen van links naar rechts:
  •  zakje met achterkantjes
  • 2 oorbellen met ovalen rondjes in het wit en roze
  • parel oorbel als knopje 
  • parel oorbel als hanger en een ketting met 2 blaadjes eraan

 Deze kleine kapstok met love erop, erg leuk om dingetjes aan te hangen!
 Van links naar rechts:

  • kokos olie voor in mijn haar, zodat het heerlijk gaat ruiken!
  • 2 nagellak, gouden glitters en een rode
  • geurtje
  • borsteltje met spiegel in één, handig om in m'n schooltas te doen
  • hand & nail cream van kokos 

 Kado bonnen van: bzjoe, kruidvat en etos.
6 kwasten in verschillende maten, het lijken fijne kwasten om oogschaduw mee op te doen!
Witte grote kandelaar met hartjes en een roze kaars erin, leuke grote accessoires om een plek op te vullen!
Ook heb ik lekker eten gehad chocola, snoep en een kante klare mix voor chocolade cupcakes, die ik deze vakantie graag wil uit proberen! (misschien komt er wel een artikel over!)
3 fotolijstje aan elkaar, erg blij mee want ik had nog wat losse foto's die nergens meer in konden.
Een super schattig echt bloemetje! 
 Een foto lijstje in de vorm van een huisje om op te hangen. 2 kaarsjes en een houder waarmee je elke dag de datum kan veranderen!
 Deze ontzettend gave make-up doos van mijn vriendin Salem!
Dit schattige dienblad met 2 kaarsjes, 3 soorten (neppe) bloemetjes die ik af en toe om kan wisselen. Ook dit is erg leuk, want ik heb in het midden van mijn kamer heb ik een tafeltje waar deze leuk op past!

Ook heb ik nog een hanglamp, prullenbak en een meiden dagboekje gekregen waar ik helaas geen foto's van heb...

Dit heb ik allemaal voor mijn verjaardag gekregen, ik zei het in het begin van dit artikel ook al, ik ben erg verwent en heb onwijs leuke dingen gehad! Ook veel accessoires om mijn kamer een gezelliger te maken!

Deze zondag (morgen dus) komt er nog een andere tante, die nog soort van op mijn verjaardag komt omdat ze 15 februari niet kon. Heel gezellig, heb er zin in!

-xxx- Joanne -xxx-

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne ,
    Je hebt een echte prinsessen verjaardag gehad .
    Je hebt het verdiend.
    Enne tis je van harte gegund.
    H.groet ,
    Arie

    BeantwoordenVerwijderen