zaterdag 21 februari 2015

Nagellak tag

Uit hoeveel lakjes bestaat jou stash?
Ongeveer 70, misschien iets meer.

Van welk merk bezit jij de meeste lakjes?
Ik heb eens gekeken en ik denk toch wel van essence, dat komt denk ik omdat die wat goedkoper zijn! :)

Wat is de meest voorkomende kleur in jou stash?
Hier hoef ik niet lang over na te denken, want het is zeker weten roze! Ik heb allemaal verschillende soorten: licht, donker, glitter roze enz. van alles dus.

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Er zijn wel wat kleuren die ik nog niet heb zoals grijs, bruin en oranje (misschien nog wel een paar, maar dat weet ik niet uit m'n hoofd). Het lijkt me wel leuk om alle kleuren te hebben, dus ga ze waarschijnlijk wel een keer kopen.

Welke nagellak draag jij het meest?
Eigenlijk heb ik dat niet echt, ik probeer namelijk elke week een andere nagellak kleurtje op te doen.

Bij welk lakje vraag jij je soms wel eens af waarom je hem nog niet hebt weggegooid?
Uhmm, een tijdje geleden heb ik m'n nagellak een beetje uitgezocht, toen heb ik er een paar weg gegooid die helemaal opgedroogd en plakkerig waren. 

Gebruik je basecoat?
Nee, dat gebruik ik nooit..

Gebruik je topcoat?
Meestal wel, ik vind het er dan ook af uit zien en gaat er mooi van glanzen! 

Houd je van shimmers/glitters of liever een crème finish?
Glitters! Ik vind het dan ook leuk om het bijvoorbeeld alleen op m'n ringvinger te doen voor de afwisseling.

Voel je je kaal als je geen nagellak draagt?
Niet echt kaal, het voelt eerder wat vreemd om er niks op te hebben.

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
0 de laatste tijd heb ik geen nagellak meer gekocht en heb ook al nagellak voor mijn verjaardag gekregen. 

Dit was de nagellak tag alweer. Zaterdag komt er trouwens een artikel met de kado's die ik voor mijn verjaardag heb gekregen! Daarna zullen er artikelen volgen over de producten van de unboxing: Gérard Brinard. 

-xxx- Joanne -xxx- 

1 opmerking:

  1. Hoi Joanne ,ik vind het ook mooi als jij je nagels lakt.
    Dat ziet er altijd mooi strak uit:-)
    Groetjes,
    Arie.

    BeantwoordenVerwijderen