zaterdag 28 februari 2015

Diary #8

De vakantie is al weer bijna voorbij, nog 1 weekend en we moeten weer naar school... Eerlijk gezegd weet ik niet of elke school deze week vakantie heeft gehad, ik in ieder geval wel. Ondanks dat hij snel voorbij ging heb ik leuke dingen kunnen doen en ben ik lekker uitgerust!

Maandag
Om de vakantie leuk te beginnen had ik met 5 vriendinnen afgesproken, we zijn naar Amber toe gegaan en hebben daar de film: fault in our stars gekeken. Iedereen had ook wat lekkers mee genomen om bij de film op te eten, We hadden niet alles op gegeten. Dus ik heb nog van mijn cup cakes kunnen genieten! Verder hebben we nog foto's gemaakt met elkaar en was ik uiteindelijk kwart over 7 thuis.
Dinsdag
Heb ik mijn kamer schoon gemaakt en opgeruimd. Voor mijn verjaardag heb ik allemaal leuke decoraties gekregen, dus dat wilde ik een plekje gaan geven. Ik ben hier niet de hele dag mee bezig geweest, want 's middags ben ik met mijn ouders op visite gegaan bij mijn nichtje Elisa van 3 weken! Toen ik weer thuis kwam ben ik verder gegaan met mijn slaapkamer en met mijn blog bezig geweest.

Woensdag
Heb ik eerst heerlijk uitgeslapen. 'S middags samen met mijn ouders en m'n moeder naar de ikea en het winkel centrum in Vleuten geweest. Dit was een erg gezellig dagje, we hebben lekker gegeten en wat dingetjes geshopt! 

Donderdag
Lekker in bad gegaan, met bruisballen die ik voor mijn verjaardag had gekregen! In de ochtend wat voor school gedaan, aan mijn blog gewerkt, verder gegaan met mijn kamer. Aan het eind van de middag heeft mijn zus me opgehaald, want ik ging bij haar logeren! We hebben maskertjes opgedaan en film gekeken!

Vrijdag
Lekker uitgeslapen tot kwart over 10. Gezellig ontbeten met warme broodjes, melk, thee en geperste sinaasappelsap! Verder spelletjes gedaan en in de middag gingen mijn moeder, m'n broertje, mijn zus en ik naar city plaza, want we hadden wat dingen nodig. Dit was erg leuk, rond het eten kwamen was ik weer thuis! 

Weekend
Dit weekend ga ik uitslapen, wat voor school doen, bloggen, in bad en gewoon lekker relaxen om weer uitgerust naar school te gaan!

Als ik zou kijk naar alles wat ik heb gedaan, ben ik tevreden en vind ik dat ik leuke dingen heb gedaan! Ik hoop dat jullie ook een leuke vakantie hebben gehad en anders een fijn weekend!

-xxx- Joanne -xxx- 

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke relaxte vakantie :-)
    Je ziet er weer fris fruitig uitgerust uit:-)
    Hup hop naar school :-)
    Groetjes ,
    Arie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke week vakantie! Was heel leuk maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke week vakantie! Was heel leuk maandag!

    BeantwoordenVerwijderen