woensdag 25 februari 2015

Paarse body butter - Gérard Brinard

Zoals jullie misschien weten, heb ik een tijdje terug een unboxing van het make-up merk Gérard Brinard gekregen. Ik heb nog geen reviews gemaakt over de producten, omdat ik tussendoor jarig ben geweest. De komende tijd wil ik me meer bezig houden met mijn eerste unboxing!
Deze body butter heeft een paarse kleur en heeft een lekkere bloemengeur! Je hebt nog meerdere kleuren zoals: oranje, geel, groen, blauw, aqua en roze.
Als ik zo naar die kleuren kijk, vind ik paars toch wel een van de leukste kleuren. Ik heb andere producten ook in het paars gehad, ik weet eerlijk gezegd niet of het er echt bij elkaar hoort. Het is in ieder geval wel leuk om alles in 1 kleur te hebben!
Meestal is de inhoud heel mooi glad als je hem koopt, helaas was dat bij deze niet zo. Het is ergens ook wel logisch, want misschien heeft die scheef in de doos gelegen. Ondanks deze eerste indruk, trekt hij snel in de huid en wordt het er lekker zacht van!
Het is best stevig, nu denk je misschien dan is het toch lastig uitsmeren? Dat valt eigenlijk reuze mee, het is prima uit te smeren en het trekt snel in en je ziet er dan niks meer van. De geur vind ik gewoon heerlijk, helemaal als de zon schijnt!
Er zit 220 gram in. De ingrediënten zijn: cetearyl, alcohol, paraffinum, liquidum, stearic, acid, glycerin, propylene, glycol, carbomer, parfum, triethanolamine, methylparaben, DMDM hydantion. 

Prijs: 3.95

-xxx- Joanne -xxx- 

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi joanne ,als je het leest over paarse budy butter,dan ruik ik het zelfs.
    Heerlijk.
    Groetjes Arie.

    BeantwoordenVerwijderen