zaterdag 14 februari 2015

Verjaardags: outfit en make-up

Zondag 15 februari over 1 nachtje slapen ben ik jarig en word ik 14 jaar! Ik vier het voor mijn familie en vriendinnen die ook komen logeren. Op m'n verjaardag trek ik jurkje met een vestje aan die ik jullie graag wil laten zien!

Het is een zwart jurkje met een ribbelige stof, die bovenin strak zit en naar benden steeds breder wordt. Verder is het een simpel jurkje, zonder gadgets. Op de eerste foto heb ik een bordeaux rood vestje aan, het is natuurlijk nog steeds winter! Daarom heb ik ook een wat dikkere panty aan met zwarte dichte schoenen.
Dit is de make-up die ga ik gebruiken. Met het pallet absolute nude van catrice en oogschaduw basis kan ik mooie naturel ooglook maken. Plus wat mascara en een zwart lijntje vind ik het super!

Ik heb heel veel zin in mijn verjaardag en ga jullie zeker vertellen hoe het was en wat ik gekregen heb!

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking: