woensdag 11 februari 2015

Hand lotion Rockin Rose van riverdale

Vandaag een product van het  riverdale. Ik ben niet zo bekend met dit merk dus ik was erg benieuwd naar deze hand lotion Rockin Rose. Eigenlijk is riverdale een woonaccesoire-merk dus erg grappig dat ze er ook beauty producten verkopen! Meer weten over riverdale hier de link: riverdale


De verpakking is van plastic en ziet er leuk uit met roze letters. De zin: all the ingredients for a wonderful day... maakte mij gelijk nieuwschierig. Dit product hoort bij de days collection, dus je hem hier er meer soorten van.
Meestal zitten hand lotions in een tube, maar deze zit in een pompje. Als ik eerlijk ben vind ik een pompje fijner en het ziet er leuker uitziet als je hem neerzet.
De lotion is erg fijn, het heeft een sterke lekkere geur die je lang blijft ruiken. Je hoeft gelukkig ook  niet lang te wachten voordat het is ingetrokken, beter ook want anders wordt alles wat je vastpakt vettig.
Gebruiken bij een droge huid, voor een zacht resultaat.
De prijs vind ik wel goed voor 300 ml, maar snap dat je het er misschien niet voor over hebt.

Prijs: 11.95

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten