woensdag 4 maart 2015

3 lipverzorgings producten - Gérard Brinard

School is weer begonnen en het fietsen naar school dus ook weer. Doordat ik naar school fiets, krijg ik snel droge lippen, vaak gebruik ik dan purol. Dat werkt altijd erg goed op mijn lippen. Ik heb ook een potje purol op mijn nachtkastje staan, zodat ik het op kan doen voor het slapen. Omdat ik dus best veel lipverzorgings producten gebruik, vind ik het leuk om deze te testen en te gebruiken.
Ik heb 3 smaken: Extra Care, Lip Booster, Soothing, in het oranje, roze en groen. In totaal zijn er 6 smaken, als je ze allemaal koopt zijn ze voor 9.95. Ik heb ze de afgelopen tijd wel eens opgedaan om ze te testen en ik vind het erg lekkere smaken. De eerste weet ik niet echt precies volgens mij een beetje mandarijn achtig, de tweede is aardbei en de laatste mint mijn favourite van de 3! Ik vind mint lekker want het ruikt naar kauwgom en tandpasta dus dat is lekker fris! :)
De roze is lichtroze van kleur, de oranje is wat donker roze, de groene is een witte kleur. Ze geven geen kleur af zoals ze zijn, het is gewoon een doorzichtig laagje op je lippen. 

Ik vond het leuk om deze 3 lip producten te testen en zou best nog een paar van deze willen. Ze zijn ook niet zo groot dus je kan ze makkelijk in je broekzak of in je tas meenemen! 

Prijs: 2.45

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten