woensdag 18 maart 2015

Tips: kamer opruimen

Veel mensen hebben een hekel aan opruimen en stellen het liefst ver voor zich uit. Mijn kamer is over het algemeen best wel netjes vind ik zelf. Er ligt weleens wat kleding en wat spulletjes, maar niet echt een rommel. En als ik moet opruimen is het ook altijd snel klaar omdat het niet zo veel is. Als het eenmaal opgeruimd is geeft het ook een goed gevoel. Hou jij nou niet zo van opruimen of wil je wat tips weten? Dan is dit een goed artikel!

1. Zet muziek op en zing lekker mee! Misschien doe je dat sowieso wel als je op je kamer bent, maar het is helemaal handig als je gaat opruimen. 

2. Maak een challenge, bijvoorbeeld als je klaar bent met opruimen mag je iets leuks voor jezelf kopen. Niet te vaak doen natuurlijk anders heb je zo geen geld meer! ;)

3. Ga met je vriendinnen/vrienden skypen of facetimen, ondertussen ruim je op en gaat het een stuk sneller omdat je tussen door gezellig met iemand aan het kletsen bent. 

4. Dit doe je misschien niet zo snel als je ff snel moet opruimen, maar trek kleding aan die lekker zit. 

5. Dit is denk ik de beste tip, want dan heb je alle andere tips niet eens meer nodig! Ruim gelijk op als je rommel hebt gemaakt. Klinkt heel logisch maar ik doe het niet ook niet altijd, want ik leg mijn schooltas en huiswerk ook overal neer. 

Veel succes als je binnenkort gaat opruimen en ik hoop dat je misschien iets aan deze tips hebt!

-xxx- Joanne -xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten