zaterdag 28 maart 2015

3 kleuren oogschaduw - Gérard Brinard

Met de unboxing heb ik 3 kleuren oogschaduw gekregen. De bruine kleur sprak gelijk al aan omdat je daar een mooie arcade boog mee kan maken. De blauwe en zilveren kleuren vond ik minder, ik hou meer van nude kleuren. Uiteindelijk ging ik met de kleuren swatches maken en een ooglook, toen vond ik ze echt mooi bij elkaar passen.

                                
De swatches zijn ontzettend gaaf en goed te zien! Bij sommige swatches moet je een paar laagjes doen, maar hierbij was het niet nodig. Ik moet wel zeggen als je te veel op je kwast doet, korrelt het een beetje, dus je moet niet te veel doen of het gauw uitsmeren over het ooglid.
Omdat het glitter kleuren zijn heb je niet echt een basis, maar toch heb ik geprobeerd er een mooie ooglook van te maken en het is best goed gelukt! De kleuren komen niet allemaal even mooi uit, zoals bruin en zilver zie je beter dan blauw. 

Prijs: 2.95 per stuk (4 kleuren voor 9.95)

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking: