zaterdag 7 maart 2015

Meedoen aan de winactie via Facebook!

Vorige week bestond mijn blog 1 jaar, dus had ik een winactie. Er doen nog niet heel veel mensen aan mee, dus daarom kun je vanaf nu ook mee doen via Facebook! Mijn account op Facebook heet: Everythingisbeautyxx. Hoe kun je mee doen? Like en deel de foto en dan zal 14 maart de uitslag komen over  wie er gewonnen heeft! :)


Heb je geen Facebook of wil je toch liever via Instagram meedoen? Op instagram heet ik: everything_is_beauty_xx_.
Dit moet je doen:

  1. Volg mij op instagram
  2. Deel de foto op je eigen account
  3. Like de foto
  4. Tag mij in de foto
  5. Gebruik de hashtag: everythingisbeautyxx1jaar
Meer informatie klik hier, voor een uitgebreider artikel over de winactie! 

-xxx- Joanne -xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten