woensdag 25 maart 2015

Fotovlog 21-03-2015

 Zaterdag 21 maart heb ik de hele dag foto's gemaakt van wat ik heb gedaan. Dit was ik al een tijdje van plan, alleen ik vergat het steeds. Eigenlijk wou ik eerst een keertje oefenen met fotovloggen, maar de foto's waren best goed gelukt, dus ik dacht ik ga hem online zetten!

 Het fijne van zaterdag is dat je heerlijk uit kan slapen, dus dat heb ik ook gedaan tot 10 uur. Ik was al wel eerder wakker omdat ik in m'n schoolritme zit, maar het is ook lekker om je nog eens om te draaien en je er niet uit hoeft!
 Als ontbijt at een gebakken warme broodjes, met thee mmm...
 #OOTD, donkergroene broek met riem, een zwart hempje met een hart en een bordeaux rood vest erover. Warme outfit, want het was die dag niet zo super weer.
 #MOTD, een ooglook gemaakt met de deze producten, dit doe ik altijd uitgebreid op zaterdag, want dan heb ik de tijd.
 Heb foto's gemaakt voor verschillende artikelen en heb veel foto's gemaakt, dus ben er wel een tijdje mee bezig geweest.
 Muziek geluisterd, vooral dit liedje van Rikki waar ben jij. Ik hoorde hem op de radio en vond het gelijk een mooi nummer!
 Vrijdag middag had ik deze toblerone gekocht om in het weekend lekkerrr op te eten!
 Ook nog wat voor school gedaan, want ja dat moet ook nog even gebeuren helaas...
 Als avondeten patat met een kroket en een frikandel! Lekker ongezond, maar ja het is weekend ;)

Met de jeugd vereniging hadden we een bosspel tot half 11, maar toen was het al donker dus heb ik geen foto's meer kunnen maken.

Ik hoop dat jullie ook een leuk weekend hebben gehad en veel succes deze week met school of werk!

-xxx- Joanne -xxx-

2 opmerkingen: