woensdag 11 maart 2015

Tag: hoeveel make-up heb ik?

Over een tijdje wil ik jullie mijn make-up stash laten zien, maar voordat ik dat doe. Wil ik in deze tag laten zien hoeveel ik ongeveer heb!

Concealer:
Ik heb er 3 die ik ook elke dag wel gebruik en vooral ook om puistjes/plekjes weg te werken.

Blush/Poeder: 
Hiervan heb ik er 4 maar die gebruik ik niet zo vaak, vind het niet echt zo nodig eigenlijk..

Pallette:
11, ik heb ze van de action, essence, catrice en nog van andere soorten.

Mascara:
2 mascara van essence en 1 van de action.

Oogpotlood/eyeliner:
7 de meeste hiervan zijn van essence.

Lipstick:
3 van essence.

Lipgloss:
Die heb ik eigenlijk pas weggegooid, omdat ik ze nooit gebruik. ;)

Lipbalm
Ik heb labello, purol en 2 babylips, die ik ook regelmatig gebruik, omdat ik vaak droge lippen heb.

Nagellak:
Hier heb ik er echt veel van een stuk of 80 en ook van allemaal soorten merken!

Parfum:
4 heb ik ook 1 van mijn verjaardag gekregen, dus ik wissel elke dag een beetje om.

Zo, dit was de tag, nu weten jullie ongeveer wat ik heb!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten