woensdag 1 april 2015

Opgemaakte producten - januari tot maart 2015

Ik heb niet elke maand wat producten die op gemaakt, dus daarom is het alweer een tijdje geleden. De opgemaakte producten zijn van januari, februari en maart. Vroeger gebruikten ik producten samen met mijn zus, maar nu ik ze alleen gebruik doe ik er veel langer mee.


Deze shampoo van Andrélon glans van de Kruidvat. We hebben een aantal soorten shampoos thuis, van een verschillend merk of winkel. Maar ik goede shampoo wil gebruiken, vind ik deze toch wel het vertrouwds en het fijnst om te gebruiken!
Ook deze heeft een heerlijke geur en geeft goed sop bij het gebruiken. (te koop bij de Kruidvat)
Dit waren 3 mascara's waar nog restjes in zaten, die ik pas heb opgemaakt en nu tegelijk weg gooi. Bovenste 2 van de Kruidvat, onderste van de Etos.
Wattenschijfjes van de Action allebei op.
Wattenschijfjes van de Kruidvat, deze zijn misschien net wat steviger dan van de Action. Maar van de Action zijn ze ook echt niet slecht.

Zo gauw ik wat producten heb opgemaakt zal er weer een artikel over komen.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten