zaterdag 4 april 2015

Diary #9

Meestal heb ik in een schoolweek best wel lange dagen en ben ik veel bezig met huiswerk maken en leren. Maar deze week was dat anders, er was veel verval omdat docenten gingen dingen moesten voorbereiden voor een paasviering. Hier had ik natuurlijk geen problemen mee, want ik was heerlijk vroeg uit en vrijdag ook nog lekker vrij!

Maandag
De eerste schooldag begon om het kwart over 9 en om 1 uur uit weer uit. Ik ging met de bus, omdat er veel wind was en ze regen opgaven (wat uiteindelijk niet eens zo was ;). Wat later dan 2 uur was ik thuis en ging ik mee mijn broertje van school halen en boodschappen doen. Dinsdag zou ik een toets hebben dus terug van boodschappen ging ik leren en was de dag alweer bijna voorbij!


Dinsdag
Ik ging met de bus en moest half 9 op school zijn, ik ging daarom op tijd weg. Toen ik al even in de bus zat en bij de bushalte van Laura kwam (waarmee ik naar school reis), zei ze dat we later moesten beginnen! Dus ben ik mee gegaan naar haar huis en een bus later genomen. Nu hadden we dus nog minder les en was al om kwart over 12 uit. Thuis heb ik levenslang met dwang terug gekeken. En ging ik bloggen!

Woensdag
Het was nog steeds vies weer dus ging weer met de bus.. Eigenlijk waren de schooldagen niet echt de moeite want ook deze dag was ik om kwart over 12 uit. Als ik van school kom vind ik het altijd heerlijk om een serie of iets terug te kijken! Daarna kan ik me dan weer goed concentreren op het huiswerk. Sinds een tijdje woont er m'n nicht naast ons, dus ik had afgesproken om s'avonds naar haar toe te gaan!

Donderdag
In het begin van de diary vertelde ik al dat er veel uitviel omdat docenten bezig waren met een paasviering die de bovenbouw zou laten zien, Om deze redenen was ik om 3 uur uit om naar die paasviering te gaan kijken! Ik was wel met de fiets naar school gegaan, want ik was de hele week al met de bus. Het weer viel ook best mee, soms scheen de zon zelfs! In de avond had de basisschool waar mijn zus op werkte ook een paasviering, dus ging ik daar naar toe.

Vrijdag
Toen ik om 10 uur uit bed ging had ik het gevoel dat het zaterdag was! Des te beter voelt het dat het nog maar vrijdag is ;).In het begin van de middag ging ik hardlopen en later op de middag ging ik samen met m'n zus naar city plaza en heb ik lip bomb van de Big Bazar gekocht!!

Weekend 
Dit weekend ga ik bloggen, wat schoolwerk doen, m'n kamer schoonmaken en lekker genieten van dit lange weekend, heerlijkk!! Zondag komt m'n oma en mijn zus met haar vriendje Aron, gezellig! ;)

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking:

  1. Wat een mooi gezellig plezierig school leven heb jij ;-)
    En dat jou school voor julli lesuurtjes laat uitvallen haha
    Gewoon toppi school :-)
    Groetjes
    Arie

    BeantwoordenVerwijderen