woensdag 29 april 2015

Anti-verveel tips voor de vakantie

Heerlijk, een artikel maken in de vakantie en geen stress om dingen voor school te doen. Ik keek ook echt wel uit naar de vakantie, want dan kun je weer uitslapen, boeken lezen, afspreken, foto's maken en nog veel meer dingen waardoor je je niet hoeft te vervelen!
  • Door het vaak druk te hebben kom je misschien niet toe aan opruimen, maar in de vakantie kan je lekker de tijd om het eens goed op te ruimen!
  • Als je opgeruimd hebt, kun je kamer ook op pimpen. Door fotolijstje neer te zetten en ze te versieren en dingen en nog meer versiersels die jij leuk vind. 
  • Ga naar de bibliotheek en haal veel boeken om in weg te duiken!
  • Spreek af met vriendinnen of ga logeren. 
  • Ga lekker een bakken, zoals een taart, een cake of koekjes. 
  • Hier ben je misschien niet echt zo mee bezig in de vakantie, maar ga vooruit werken met je huiswerk.
  • Zoek een leuke serie of tv-programma's en ga die kijken.
  • Ik vind het ook leuk om foto's te maken, dus misschien is het ook leuk om nog meer in de vakantie te gaan doen. 
  • Ga je fiets wassen, bij mij is het in ieder geval heel erg nodig, want hij is niet wit meer! ;)
  • Zoek je kleding kast,en ruim hem opnieuw op.
  • Ga lekker sporten, hardlopen of naar een sportschool.
Als je nog meer tips heb om je niet te vervelen in de vakantie, laat het me weten in de reacties en ik zet ze erbij! 

Geniet van de vakantie, want hij is zo om ;)

-xxx- Joanne -xxx- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten