zaterdag 2 mei 2015

Diary #10

Een vakantie week is toch altijd weer anders dan een schoolweek, dus heb ik van de eerste vakantie week een diary gemaakt. Die zijn volgens mij ook leuker om te lezen dan school ;)

Maandag
Van zaterdag tot maandag zou ik logeren bij mijn zus, dus op koningsdag ging ik naar huis. En heb ik op de tv  de koning en de koningin met hun dochters gevolgd met een oranje tompoes! Verder ben ik thuis gebleven, want in onze woonplaats vind ik het altijd een beetje tegenvallen... Maar thuis was het ook fijn, ik heb lekker kunnen bloggen.


Dinsdag
Met een paar vriendinnen had ik afgesproken om naar Utrecht te gaan en daarna naar het huis van Amber. Het enige wat ik heb gekocht was een ijsje. Het was heel erg gezellig en we lekker gekletst. Het was een lange middag dus ik was rond kwart voor 7 thuis, maar dat was het wel waard!

Woensdag
Mijn broertje heeft nog één weekje school en dan pas vakantie en omdat hij altijd alleen naar school fietst, ging ik vroeg op om mee te fietsen! Die dag had ik geen plannen, dus ging ik serie's terugkijken, wat bloggen en van de vakantie genieten.

Donderdag
Een dagje naar Utrecht met mijn moeder en zus. We op tijd weg zodat we genoeg tijd zouden hebben en lekker rustig aan konden doen. Aan het eind van de middag waren we thuis en was ik best wel moe, omdat we zoveel gelopen hadden! Dus die avond ging ik lekker vroeg naar bed.
Vrijdag
Om 08:50 al naar de tandarts (misschien zelfs een beugel)! En na de middag naar een vriendin om tot zaterdag te blijven logeren, dit was weer een tijdje geleden, omdat we allebei op een andere school zitten.


Weekend
Zaterdag middag even thuis en s'avonds bbq met een jeugdvereniging, zondag veel lezen en dan zit ik alweer op de helft van de vakantie.. Maar alsnog was deze week super tof!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten