zaterdag 16 mei 2015

2 catrice lakjes ~ roze en mint groen

Met de 1+1 gratis actie heb ik deze 2 catrice nagellakjes gekocht. Ik vond het wel jammer dat je bij catrice zoveel glitter nagellak hebt, want ik zocht juist felle kleuren voor de zomer. Natuurlijk zijn die er ook wel en heb ik deze 2 kleuren gescoord!


Dit is nummer 86 en hij heet (S) wimbledon. Mint groen blijf ik ook een gave kleur vinden, ik had er eerst ook één maar die was helemaal uitgedroogd, jammer genoeg..
Zoals je ziet dekt hij prima en glanst hij mooi!
Dit is nummer 83 en hij heet All You Need Is Pink. De naam is wel waar, want een roze kleurtje is altijd leuk om op te doen!
Super fel is hij niet, maar dat is volgens gewoon de soort kleur. Ik vind hem wel gewoon mooi en een schattig kleurtje.

Maar als ik moet kiezen welke ik het mooist/beste vind is dat de mint groene nagellak, die spreekt me gewoon net wat meer aan dan de roze!

Ik heb ze samen gekocht voor 3.00, maar die actie is nu denk ik voorbij. Waarschijnlijk kosten ze nu 3.00  per stuk bij de Kruidvat.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten