woensdag 6 mei 2015

07 love for hope - The Nudes van essence

 Mijn zus kocht met de korting 1+1 gratis, dit nude lakje van essence. Ik heb hem geleend en er foto’s van gemaakt, om er een review over te maken. Dit nude lakje is de eerste die ik test, dus ik heb er geen ervaring mee.
Deze kleur is 07 love for hope, een soort doffe roze kleur die ook vaak zit in een nude pallet. De inhoud is het hetzelfde als de felle kleuren van essence, allebei 8 ml ook al vind ik deze groter lijken.
 
Het is makkelijk op te doen. Alleen het droogt zo snel, dat je gauw strepen krijgt op je nagels, omdat je niet genoeg tijd hebt om het goed uit te smeren. Daarom moet je niet in één keer een dekkende laag willen, maar in 2 lagen zodat je het beter kan bedekken!
Dit is het resultaat. Als je 2 lagen doet, lukt het prima en heb je mooie nagels, dus ik ben zeker tevreden!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten