woensdag 20 mei 2015

Tag: welke van de 2?

Hoe werkt dit precies? Hieronder krijg ik zometeen 2 lastige keuzes gevraagd over een onderwerp. Uit die 2 moet ik kiezen welke ik zou doen en waarom. In dit artikel gaat het over 2 onderwerpen, een andere keer heb ik er nog één artikel over!

Kleding

  1. Spijkerbroek - joggingspak 
  2. Lange mouven - korte mouwen
  3. Jurken - rokken
  4. Streepjes - ruitjes
  5. Teenslippers - sandalen
  6. Sjaals - hoedjes
  7. Oorknopjes - oorhangers
  8. Hakken - platte schoenen
  9. Cowboy laarzen - paardrijlaarzen
  10. Jasje - vest
  1. Een joggingspak zit heel lekker met sporten of met slapen, maar als ik weg ga doe ik kies ik toch voor spijkerbroek.
  2. Eigenlijk heb ik niet eens zoveel lange mouven, veel meer kort en die heb ik ook vaker aan.
  3. Deze is lastig jurken of rokken, ik vind allebei wel erg leuk, maar dan kies ik toch rokken!
  4. Dit is geen lastige met streepjes heb ik meer dan met ruitjes.
  5. Ik heb al sandalen klaar staan voor het warme weer, dus sandalen!
  6. Ik heb niks met hoedjes, dus sjaals.
  7. Op dit moment oorknopjes.
  8. Als ik lange dag school heb, loop ik het liefst op platte schoenen.
  9. Van geen van beide ben ik echt fan, dus deze weet ik niet echt..
  10. Een vest zit dan toch wat lekkerder dan een jasje.

Make-up

  1. Blush -bronzer
  2. Lipgloss - lipstick
  3. Eyeliner - mascara
  4. Foundation - concealer
  5. Neutraal - kleur
  6. Oogschaduw in vaste vorm - losse poeder oogschaduw
  7. Kwasten - sponsjes


  1. Ik vind het allebei erg mooi, maar blush vind ik dan mooier.
  2. Lipstick, omdat je daar ook soorten van heb die lijken als lipgloss.
  3. Naar school heb ik alleen mascara, dat is mijn alles!
  4. Voor sommige heb ik geen goede toelichting maar foundation.
  5. Van mij hoeft  het niet zo erg op te vallen, daarom neutraal.
  6. Oogschaduw is losse poeder vind ik maar niks, geef mij maar gewoon vast!
  7. Kwasten zijn fijner.

Er zitten een aantal lastige bij, maar zeker leuk te maken!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten