zaterdag 25 april 2015

Something about food tag

In het weekend vind ik het weleens leuk om wat lekkers te maken. Waar ik dan een artikel van maak en laat zien hoe het moet. Daarom leek het me leuk een tag in te vullen over eten. Ik ben namelijk wel een snoeperd, want als ik van school thuis kom heb ik altijd wel zien in wat lekkers...

Als je iedere dag nog maar een soort gerecht als avondeten zou mogen eten, wat zou dat dan zijn? 
Lasagne! Ik vind dat altijd super lekker en dit ook gelijk mijn lievelingseten. Misschien als ik het iedere dag eet dat het dan wel een beetje minder lekker wordt. 

Welk drankje bestel jij altijd in een restaurant? 
Meestal ice thea, want dat hebben we niet zo vaak thuis en anders neem ik cola dat is altijd lekker!

Wat was vroeger je lievelingseten?
Haha, volgens mij zei ik altijd: 'de 4 gerechten met de p - pizza, pannenkoeken, poffertjes, patat' ;) Nu nog steeds wel een beetje eigenlijk.

Wat is het laatste dat je hebt gegeten of hebt gedronken?
Een glaasje fris, want het is lekker warm weer buiten op dit moment.

Als jij mag kiezen waar je uiteten wil, waar ga je dan naartoe? 
Toen mijn vader jarig was, gingen we naar één vandaag, het eten was daar heel lekker. Dus ik zou er best nog eens heen willen!

Wat lust je écht niet? 
Uhmm.. Tomaten, Champions en zuurkool, dit zijn zeker geen favouriten van mij!

Je staat voor het snoepschap in de supermarkt. Welk snoepje kies je uit? 
Ik ben niet zo van het snoep, meer van de chocola en koekjes. Maar als ik zou moeten kiezen welke snoepje ik zou kiezen: tum tum!
Om welk gerecht sta jij bekend? 
Niet echt een gerecht, maar ik maak weleens cupcake in mok. Dus daar sta ik thuis misschien een beetje om bekend. 

Chips of chocolade? 
Lastige vraag, op vrijdagavond eten we alleen chips en chocola eten ik niet zo vaak terwijl het wel heel lekker is. Maar ik ga toch voor chips denk ik!

Wat eet jij het liefst in de bioscoop? 
Popcorn met cola (niet dat ik vaak naar de bioscoop ga ofzo hoor ;)

Wat lustte je vroeger nooit, maar nu wel? En hoe komt dat? 
Vroeger lustte ik geen ui en nu eet ik het wel gewoon, niet los maar door het eten vind ik het prima!

Vis of vlees? 
Af en toe eten wij vis, maar vlees is veel lekkerder mmm...

Welke dingen zou je nog willen ‘leren’ eten of drinken? 
Champions en tomaten, dit zijn wel 2 dingen die ik graag eens zou willen leren eten. Omdat heel veel mensen het ook gewoon eten. 

Wat eet jij het liefst als ontbijt?
Een wit bolletje met hagelslag en thee, niet zo bijzonder maar wel gewoon lekker!

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden en dat jullie hem van mijn blog overnemen! 

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten