woensdag 22 april 2015

3 manieren om je make-up verwijderen

Voordat ik ga slapen haal ik mijn make-up eraf. Het is alleen mascara, maar toch ik doe het elke dag. Volgens mij is het ook niet goed voor je wimpers als je de mascara laat zitten. 

Dit is een olie van de Kruidvat, waarvan je een beetje op een wattenschijfje doet. Dit is de manier die ik het meest gebruik en ook het fijnst vind. De 2 anderen ben ik mee begonnen toen deze remover op was en ik geen nieuwe had.
 
Als je remover op is en je hebt toch een remover nodig is dit denk ik een handige vervanger! Want volgens mij heeft iedereen wel een body butter? Ik gebruik dan de cocos body butter van de Action. Ook dit doe je op een wattenschijfje en smeert het uit over je oog. Het gaat er niet zo makkelijk mee af als echt remover, maar wat wel super is je oog wordt zacht en verzorgend omdat het natuurlijk een body butter is!
Deze make-up remover doekjes van de Action. Makkelijk te gebruiken, je hoeft hetnamelijk niet op een wattenschijfje doen.Deze doekjes zijn wel wat ruw, dus je oog wordt er droog van. Haha, het tegenovergestelde van de body butter manier van hiervoor! Je kan  hem wel proberen, want misschien is het bij jou heel anders en hij kost maar 80 cent. ;)

De remover make-up olie blijf ik het beste vinden, daarna de body butter en dan de doekjes. Dus eigenlijk staan ze al op de goede volgorde.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten