zaterdag 11 april 2015

Lip bomb Rasberry - w7

Jullie kennen denk ik allemaal wel de lip balsem van eos!? Ik zou er in ieder geval graag een willen, maar ze zijn niet zo makkelijk verkrijgbaar en wat aan de dure kant. Toen ik pas hoorde dat er een namaak variant wat uitgekomen: de lip bomb, wilde ik die graag hebben. Je hebt dan toch soort van hetzelfde en voor een goedkoper prijsje! Meer mensen wilde ze waarschijnlijk ook graag, want toen ik hem kocht waren en nog maar 3 van de smaak Rasberry. Dus ik hoop dat er nog een keer nieuwe komen, zodat ik die misschien ook kan kopen!


De lip balsem is van w7, ik heb niet heel veel ervaring met dit merk. Maar volgens mij zijn de producten hiervan wel goed.
Je hebt 3 verschillende smaken:
- Pink Cherry (lichtroze ei)
- Rasberry (licht rood ei) Dit is de gene die ik heb.
- Strawberry (donker rood ei)
 Dit is de plek waar je vingers op moeten, zodat je hem open kunt draaien. 
 
De kleur van de lip balsem is niet wit meer naar de kant van beige. Het heeft een lekkere geur (ben niet goed in het omschrijven van geuren.. ;) Je krijgt zachte lippen en hij verzorgt goed voor de prijs! Ik zou hem daarom niet gebruik als je echt hele droge lippen hebt, want dan is die misschien net niet goed genoeg.  
Zoals je ziet is het doorzichtig en een beetje glanzend, verder geeft het geen kleur af.

Winkel: Big Bazar
Prijs: 2.50

-xxx- Joanne -xxx-

2 opmerkingen:

  1. De lip bomp ziet er egt nici uit.
    Enne ik vind dat die lekker ruikt.
    H.groet
    Arie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ga dit op jeugjornaal zetten mag dat?

      Verwijderen