zaterdag 18 april 2015

Oogschaduw mapje - Gérard Brinard

In dit oogschaduw mapje van Gérard Brinard zitten verschillen producten: oogschaduw, blush en lipgloss + kwastjes voor elk product. Handig om mee te nemen, want hij is goed beschermend en er zit een spiegeltje, dus heb je alles in één.

Dit is hoe het erin zit. Op de eerste rij 3 vierkanten met in elk vierkant 5 kleuren. In de 2 grote vakken zit de blush en in de 4 driehoekjes zit lipgloss.
Deze swatches zijn nude kleurtjes, met vooral lichte kleuren. Ik heb er een ooglook mee gemaakt, maar het waren zulke lichte kleuren dat je geen goed verschil kreeg... Wel jammer, want als ik de swatches zie zijn het mooie warme tinten. 
Dit zijn blauwe en paarse tinten in een lichte en donkere kleur. Omdat deze 2 kleuren allebei heel anders zijn, waren deze beter te zien en ook mooie swatches. 
 Dit is een beetje hetzelfde als de vorige, de kleuren zijn beter te zien.
2 keer een blush een lichte en een donkere, ik denk dat ik liever die lichte gebruik. Omdat die denk ik wat minder opvalt ;).
De 4 lipgloss zijn allemaal roze, maar de één is lichter en de ander is donkerder. En in allemaal zitten wat glitters. Alleen het is lastig om het om je lippen te doen, omdat het een kleine driehoek is..
 Dit zijn de kwasten voor elke soort.
Allemaal goed behalve deze, de haren gaan er gewoon uit!

Over de oogschaduw en de blush ben ik zeker tevreden, over de lipgloss wat minder. Omdat het niet goed blijf zitten en niet makkelijk op te doen is.

Prijs: 12.45

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten