woensdag 30 juli 2014

Tag: bloggen!

Een tag is wel weer een keertje leuk. Dit keer zijn het verschillende vragen over mijn blog waar ik op ga antwoorden. Benieuwd!? Lees dat snel verder! J

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
Ik heb nog niet heel lang geleden de lay-out veranderd, en daar ben ik super blij mee. Dus dat wil ik zeker wel zo houden. Er zijn nog wel dingen die ik zou willen veranderen of juist op mijn blog zou willen, maar dat hou je altijd wel denk ik. En misschien komt er nog wel van alles op mijn blog, wie weet!
Mijn foto's vind ik zelf wel steeds beter worden, het kan natuurlijk altijd wel beter. Maar verder zou ik niet weten wat ik zou kunnen verbeteren. Jullie wel? Ik zou dat dan graag willen weten. Je kunt me mailen of het bij de reacties zetten. Tips en suggesties altijd welkom!

Doe je alles voor je blog alleen?
Alles van mijn blog doe ik alleen. Bij sommige dingen op mijn blog helpt mijn broer nog wel is, maar voor de rest niemand. Misschien dat er wel gastbloggers op mijn blog komen. En ik ben wel van plan om een keer een artikel te maken met iemand, maar dat zien jullie nog wel.

Welk cijfer zou je je eigen blog geven?
Ik geef m'n blog een 8, omdat er altijd nog wel dingen zijn die beter kunnen.  

Verdien je geld met bloggen?
Nee, geld verdienen doe ik nog niet met mijn blog. Misschien dat ik er later geld mee ga verdienen, maar nu hoeft het van niet perse. Het zou wel leuk zijn, maar zo vind ik het ook goed zo.

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel iets minder leuks meegemaakt door je blog?
Artikels maken voor m'n blog vind ik super leuk! Maar als ik geen inspiratie heb of het heel erg druk heb moet er toch een artikel komen. Meestal heb ik altijd wel een artikel achter de hand, maar als ik er nog één moet maken is dat wel een nadeel.
Als er geen artikel online komt die dag kijken er ook minder mensen op mijn blog en als er dan een keer 0 mensen kijken (dat niet heel vaak gebeurt gelukkig!) is dat niet zo leuk..

Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?
Als eerste kijk ik standaard naar de lay-out en dan kijk ik of een artikel me aanspreekt. Als de lay-out niet leuk is of het artikel vind ik niet interessant, klik weg. Er zijn ook mensen die weg gaan als er spellingfouten in een artikel zitten, mij maakt dat persoonlijk niks uit. Volgens mij maakt iedereen wel eens een spellingfout.

Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?
Nee, jammer genoeg niet. Ik hoop dat ik ooit wel iemand leer kennen!

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Ik heb nog niet heel veel persoonlijke dingen gedeeld op mijn blog, ik hoop dat wel meer te gaan doen. Maar er blijven ook altijd nog wel dingen privé. Ik zou bijvoorbeeld niet gaan vertellen waar ik woon. 

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Ik heb nog geen idee hoe lang ik door ga met bloggen. Op dit moment ben ik het niet van plan, ik zie het wel. Nu vind ik het nog heel leuk om te doen! 

Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?
50.000 euro is wel heel veel geld. Ik zou er heel goed over na moeten denken, voordat ik zomaar nee of ja zeg.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
Op mijn laptop maak ik alle artikels en zet ik de foto's erin. En ik gebruik de camera van mijn ouders om foto's te maken. Met mijn mobiel check ik hoeveel bezoekers en reacties ik heb. En ik heb altijd wel notie boekjes met ideeën voor artikels en soms zet ik ze ook bij noties in mijn mobiel. 

Dit waren de vragen ik vond het er nog best wel wat als ik eerlijk ben. Ik hoop dat het het waard was en dat jullie het leuk vonden om te lezen!

-xxx- Joanne -xxx- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten