woensdag 23 juli 2014

Test-it, True colors

Hee meiden,
Het is weer een tijd geleden dat ik een test-it heb gedaan, dus daar vond ik het weer een keer tijd voor! Ik heb gezocht naar een leuk testje en dit is hem geworden. Welke kleur past het meest bij jou!?

True colors

  • Ik heb een picknick georganiseerd, maar het regent... No problem, ik leg het picknickkleed gewoon in de woonkamer
  • Als ik een zwerver op straat zie bedelen, kan ik niet doorlopen zonder die arme man wat geld te geven. 
  • Nee.... Mijn moeder heeft mijn truitje te heet gewassen, dit is het einde van de wereld!
  • Als ik met een vriendin ga lunchen, bied ik altijd aan om te betalen.
  • Tijdens de eerste dag op school heb ik binnen vijf minuten al nieuwe vrienden in de klas gemaakt. 
  • Als ik naar de kapper ga, wil ik natuurlijk wel een gaaf kapsel waar iedereen naar opkijkt. 
  • Als ik chagrijnig thuiskom van school en mijn moeder me vraagt wat er is, lucht ik mijn hart.
  • Oeps de bus gemist. Dan maar met de fiets naar school.
  • Het feestje is pas afgelopen als ik naar huis ga.
  • Ik spiek nooit tijdens een toets. 
  • Als ik een meisje uit onze klas in de pauze zit te huilen, ga ik naar haar toe om te vragen wat er is. 
  • Ik draag nooit basic kleding, dat is mij te saai. Doe mij maar een leuk printje!
  • Een filmavond met vriendinnen mag altijd bij mij thuis worden gehouden.
  • Of je ik weleens moe ben? Bijna nooit!
  • Als er iets aan de hand is, staat dat meteen op Twitter, Facebook en whatsapp ik al mijn vriendinnen. 
  • Ik hou van sporten.
  • Als ik lieg, krijg ik een hoofd zo rood als een tomaat. Dus spreek ik altijd de waarheid.
  • Ik kan de film Titanic niet kijken zonder te huilen.
  • Mijn in één woord beschrijven? Creabea 
  • Het leukste aan verjaardagen is cadeautjes kopen voor iedereen.
  • Als ik bij de kassa vijf euro te veel terug krijg, zeg ik daar wat van.
  • Met oud en nieuw geef ik een groot knalfeest bij mij thuis.
  • Tijdens mijn date draag ik rode lippenstift. 
  • Ik zou graag een keer willen parachute springen.

Jij bent altijd possitief en barst van de energie. Jij bent een doorzetter en gaat nog heel wat bereiken in je leven!
Jij luistert goed naar je hart en bent er gevoelig. Ook als het om andere mensen gaat. En je bnet ook nog eens een superromanisch.
Jij bent super creatief en het tegenovergestelde van saai. Je bent niet bang om risico's te nemen en valt graag een beetje op.
Jij laat je door niemand gek maken. Je maakt snel nieuwe vrienden en bent een open boek. Mensen mogen jou snel.
Waar jij bent, is altijd wel wat te beleven. Jij bent fun, maar soms kun je een echte dramaqueen zijn.
Eerlijk en gul, dat ben jij! Je gunt mensen om je heen alles en je bent altijd vrolijk. Niet zo gek dus dat mensen graag bij je zijn. 

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten