zaterdag 12 juli 2014

Spijkerjasje

Hee meiden,
Ik heb een tijdje geleden een shopblog op mijn blog gezet en daarin had ik gezegd dat er nog een wat uitgebreider artikel zou komen over het spijkerjasje. Die heb ik nu dus voor jullie gemaakt. 
Dit is het spijkerjasje het heeft drie kwart mouwen en is niet helemaal lang tot aan beneden. Het super handig jasje want je doet het makkelijk ergens overheen. 
 De kraag is mooi strak waardoor die mooi om je nek zit. Hij kan ook goed tot boven aan dicht en dat is wel fijn voor als het fris is. En je kunt hem ook makkelijk aan de kapstok hangen want er zit een lusje in.
Op alle knoopjes staat Only, want dat is het merk van dit jasje.
Als versiering zitten er op sommige plekken soort van dat krassen. (ik weet niet precies hoe je dat noemt, jij wel? zet het maar bij de reacties als je het weet!)










Aan de zijkanten van de onderkant en bij de mouwen zitten nog leuke knoopjes. Door de knoopjes zit het jasje niet strakker het is eerder voor de sier.
 Er zit aan allebei de kant een zakje met een knoopje erop. Waar je nog best wel wat in kan doen. En met stiksel en een krasje is het leuk versierd.
Aan de onderkant zit een zakje, nou ja eigenlijk is het geen zakje te noemen wat er kan zowat niks in. Dat vind ik wel jammer. Het staat wel leuk, maar je hebt er niks aan.
 Er zitten over het hele spijkerjasje 2 kleuren stiksels licht blauw en bruin. Hierdoor krijgt het jasje wat meer kleur en meer versiering.
Dit is de achterkant ook nog met een aantal knoopjes, maar voor de rest gewoon heel simpel. Dat is ook helemaal niet erg want als er van alles op je rug zit, kan je helemaal niet lekker zitten.

Sorry, voor dit late artikel maar ik had het heel erg druk...

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten