zaterdag 5 juli 2014

Mooi lente/zomer foto's 2014

Hee meiden,
Ik ben al een  lange periode bezig geweest met foto's maken van bloemen, bomen, zonsopkomst. Eigenlijk gewoon van de natuur. Waar ik woon hebben we best wel veel bloemen en een aantal bomen en als ik van school naar huis ga of van huis naar school fiets ik door een park heen, tussen de weilanden door en dan zie ik nog wel eens wat moois om een foto van te maken!

Veel kijk en kijk plezier!

Verschillende soorten bloemen:




Verschillende soorten bomen:








                                                       













De zonsopkomst:












De middagzon:
                                                                               


-xxx- Joanne -xxx-

Wat vinden jullie van de foto's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten