woensdag 2 juli 2014

Oogschaduw essence

Hee meiden,
Ik heb 2 verschillende soorten oogschaduw van essence, zilver en goud. Ik ben met allebei super blij, met de zilveren toch wel wat meer omdat die bij alle kleding past. Die gouden ook wel, maar minder mooi.
Ik doe die zilveren oogschaduw elke dag op. Tenzij ik iets aan heb met goud erin, want dan wordt het die andere. Het doosje is zoals jullie zien rond, en de deksel is bol (dat is vaak zo bij oogschaduw). Het is makkelijk meenemen want hij is gelukkig niet zo groot!



Ze hebben allebei een heel gaaf patroon. Alleen kun je die niet meer zo heel goed zien want ik heb ze al heel veel gebruikt... En als je dus wilt kijken hoe die er in echt uit ziet. Ga naar de Kruidvat en als je deze oogschaduw wilt kopen hij kost 1.69 per stuk. Vergeleken over hoe goed deze oogschaduw is, vind ik dit niet duur.Of het een aanrader is? Zeker weten!

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten