woensdag 16 juli 2014

Diary #2

Hee meiden,
Ik heb nu heerlijk vakantie! Ik heb veel leuke dingen gepland voor de komende tijd, dus tijd om weer een diary te maken!

Woensdag
Ik had mijn laatste toets (engels) van de toetsweek en voor de laatste keer laat beginnen. Die middag/avond had ik schoolfeest in de middag was er van alles te doen en in de avond wat eten en feesten! Het was half 9/9 uur afgelopen en ik ging best wel laat naar bed, want ik had nog voetbal gekeken.

Donderdag
Helaas moest ik eerste beginnen en had ik sportdag, ik was best wel moe maar  het was toch mijn laatste schooldag! Gelukkig was de sportdag om 1 uur al afgelopen en was ik dus lekker vroeg thuis. Die middag heb ik niet veel gedaan en ik besefte nog niet helemaal dat ik vakantie had. 

Vrijdag 
Ik heb die dag niet heel erg uitgeslapen want ik ging met een vriendin winkelen dus we gingen op tijd weg. We hebben een patatje gegeten en in heel veel winkeltjes geweest, dus heel erg gezellig! Ik heb toen wel een wat gekocht, maar te weinig om een shopblog over te maken.

Zaterdag
Had ik wel lekker uitgeslapen! Die middag had ik met mijn broertje de kraam waarmee we pruimen gingen verkopen klaar gemaakt. De hele middag  hebben we langs de weg gezeten, maar er kwamen heel veel mensen dus het was heel erg leuk. S'avonds at mijn oma nog mee, dat was erg gezellig! Ik had het hierdoor erg druk, dus mijn artikel kwam helaas laat in de avond online. 

Zondag
In de ochtend en in de avond naar de kerk geweest. De hele dag door een beetje spelletjes gedaan en aan dit artikel gewerkt. Verder gewoon lekker relaxen!

Maandag
Ging ik weer pruimen verkopen, ik begon pas laat in de middag. Omdat ik wachtte tot mijn broertje klaar was met school (hij heeft nog geen vakantie) en toen gingen wen samen verkopen! S'avonds heb ik niet heel veel meer gedaan, omdat ik best wel moe was.

Dinsdag 
Samen met mijn moeder ging ik boodschappen doen en gezellig winkelen. Ik ben heel blij met wat ik heb gekocht! Misschien komt er over iets wat ik heb gekocht een artikel, maar dat zien jullie van zelf wel. We waren op tijd thuis, dus m'n broertje en ik gingen weer pruimen  verkopen! Die dag waren er jammer genoeg niet heel veel mensen geweest.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten