zaterdag 26 juli 2014

Eyebrow set van Catrice















Zoals jullie zien is het een zwart doosje, met als tekst erop: eyebrow set en Catrice cosmetics. Ik heb deze ooit een keer gekregen, dus wist eerst niet wat de prijs ervan was. Maar ik ben gaan zoeken en toen heb ik hem gevonden, ik was heel blij want dan kon ik er eindelijk een artikel over maken!
Op de achterkant staat van alles in het engels. Ik kan alles wel voor jullie gaan vertalen, maar als je heel graag wil weten wat er op de achterkant staat kun je hem ook  in de winkel opzoeken.
Het zijn 2 kleuren een licht bruine kleur en een donker bruine kleur. Op de foto ziet het er niet heel mooi uit, dat komt omdat ik hem al vaker heb gebruikt. Eerst zagen ze er namelijk wel heel mooi uit. 

Als ik het gebruik begin ik eerst met de lichte kleur en daarna laat ik het overlopen in de donkere kleur. Zelf vind ik het er dan heel mooi uit zien!

De spiegel die er in ziet vind ik ook super handig, want dan hoef je geen andere spiegel te gebruiken. Door de spiegel is het doosje helemaal af!
In het doosje zit een uitschuifbaar laatje waar 2 dingen in zitten: een pincetje en een dubbelzijdig kwastje. Het doosje past in de palm van je hand, dus de pincetje en het dubbelzijdige kwastje zijn best wel klein.









Op de 2 foto's hierboven zie je hoe klein ze zijn, ik vind het erg super schattig uitzien!











Het dubbelzijdige kwastje bestaat uit een kwastje en aan de andere kant een spooly.

Winkel: Kruidvat
Prijs: 3.99

De prijs vind ik aan de ene kant duur, maar aan de andere kant er zitten 2 kleuren, een pincet een een dubbelzijdig kwastje in. Dan vind ik de prijs wel goed.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten