woensdag 9 juli 2014

Dove producten

Hee meiden,
Ik zat eens te bedenken waar ik een artikel over ging maken, dus ik liep naar de badkamer en toen zag ik een paar dove producten staan. En toen dacht ik dat is wel een leuk idee, dus ik ging meer dove producten zoeken en toen had ik uiteindelijk een leuk aantal dove producten. Een aantal dove producten hebben we al best wel lang, dus die kun je niet meer in de Kruidvat kopen. De 2 deo's kun je nu wel kopen. En van de andere dove producten zijn er wel andere die je er mee kunt vergelijken.
Hier komen ze, veel leesplezier!
  • De eerst deo heet invisible dry. Er zit 150 ml in. Het is een spuit fles. Zelf vind ik die andere deo die er naast staat lekkerder ruiken maar dat is mijn mening!
    Gebruiksaanwijzingen: Niet opspuiten in hogere temperatuur van 50 graden, niet spuiten in de richting van vuur of ogen, niet spuiten op een afstand van 15 cm van je oksel, en als laatste goed schudden voordat je de deo gebruikt. Deze deo kost 3.99 en kun je kopen bij de Kruidvat. 
  •  De tweede deo heet original. En er zit ook 150 ml in. En zoals ik net al zei deze deo vind ik lekkerder ruiken dan de invisible dry. De gebruiksaanwijzingen zijn voor deze deo eigenlijk precies hetzelfde als bij die andere! Je kunt deze deo kopen bij de Kruidvat voor 3.29


  •  De eerste op de foto is de body milk. Deze is goed voor een droge huid en blijft 24 uur zitten. Je huid voelt gelijk wat zachter aan, en het glimt mooi. Het is goed voor je huid dus je kan het elke dag op doen. Zelf doe ik dat niet ik doe het als ik merk dat ik een droge huid heb. In de fles zit 400 ml.
  • De middelste op de foto is de go fresh nourishment (body lotion). Deze is eigenlijk altijd wel goed voor je huid, en blijft net zo als de eerste 24 uur zitten. De inhoud van de fles is groen, het voelt ook heel fris aan op je huid. In de fles zit 400 ml.
  • De derde op de foto is de sunshine (body lotion). Deze body lotion geeft je een mooi bruine huid, en is tegelijkertijd ook goed voor een droge huid. Je krijgt er een zachte huid van, maar het werkt niet tegen de zon. Er zit 250 ml in.

  • Deze body silk is goed voor je huid, je krijgt er een zachte huid van. Er zit 300 ml in. Hij is kost 6.59. Ik gebruik deze crème niet heel vaak, want ik vind hem niet heel fijn. 
  • Er is een nieuwere versie van deze body silk en die ziet er zo uit:
-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten