zaterdag 2 augustus 2014

Mini shopblog #2

Samen met mijn moeder ging ik naar de Kruidvat omdat ik een aantal dingentjes voor m'n haar nodig had. In totaal waren het 4 dingen, niet heel veel maar wel leuk voor een shopblog. Alle 4 de producten zijn van het merk zenner.










Dit zijn de 4 producten: haar elastiekjes, grote klip, klipjes en haar speldjes.

Als eerste de haar elastiekjes. Ik wou graag haar elastiekjes zonder een zilver ding erop, en deze had dat niet dus die heb ik genomen. Ik vind het ook fijn dat ze goed rekbaar zijn. Het zijn er in totaal: 15.










Deze haar klippen zijn niet heel groot, eigenlijk een mooi maatje. Ik heb niet heel lang haar maar ook niet heel kort dus ik zo'n klip is dan wel leuk! Het is wel jammer dat het er maar 2 zijn.
Zo ziet het er uit in mijn haar. 

Deze klipjes zijn leuk om een knot mee te maken, maar ook leuk om een plukje haar mee vast te maken zoals je op de foto ziet.

Deze haar speltjes kan je voor van alles gebruiken. Als er bijvoorbeeld een plukje los hangt kun je het met een speldje goed vast zetten. En het zijn er best wel wat en dat is heel handig want je raakt er wel eens één kwijt en dan heb je er nog een paar op voorraad. In totaal zijn het er 36.

Zo ziet het er uit als je een plukje haar vastzet met een speldje.

Haar elastiekjes: 2.50
Klippen: 1.25
Klipjes: 2.50
Haar speldjes: 1.49

Op de onderkant van het kartonnetje staat de site van het merk zenner: www. zenner.nl

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten