woensdag 20 augustus 2014

Tag: my school story

School is voor sommigen al weer begonnen. Ik heb gelukkig nog 12 dagen. Helaas, vliegt dat ook zo weer voorbij en dan moet ik toch ook echt weer naar school...

1. Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Ik ben 13 jaar en ik zit nog op school. 

2. Welk niveau(s) heb je gedaan/doe je?

Het niveau dat ik nu doe is vmbo tl.

3. Vind je school leuk?
Of ik school nou echt leuk vind, dat weet ik niet. Soms voel ik me goed op school en soms ook weer helemaal niet. Ik vind het moeilijk dat ik op school niet helemaal mezelf kan zijn. En doordat ik het moeilijk om mezelf te zijn vind ik school niet altijd leuk.

4. Wat vind je het leukste vak op school?

Ik heb niet echt 1 vak die ik het leukste vind. De vakken die ik leuk vind zijn: tekenen, Frans en Engels dat komt omdat ik daar goede cijfers voor haal.

5. Wat vind je het stomste vak op school?
Ik had in de eerste altijd mens & natuur (M&N) en dat zijn de vakken: scheikunde, economie en natuurkunde bij elkaar. Welke ik de stomste vind weet ik niet, daar moet ik in de tweede achter komen als ik ze apart krijg. In ieder geval dit jaar vond ik mens & natuur het stomste vak.

6. Hoe laat sta je op om naar school te gaan?
Om 6:25 zet ik mijn wekker en om 6:30 gaat m'n wekker nog een keer af en dan ga ik er uit. 

7. Hoe ga je naar school? 

Het meeste ga ik met de fiets, maar als het heel slecht weer is ga ik met de bus naar school. 

8. Wat doe je als de les saai is?

Dan ga ik tekenen of stiekem mijn huiswerk maken, want dan hoef ik dat thuis niet meer te doen. J

9. Wie is jouw favoriete leraar en waarom?
Mijn mentor van vorig jaar die ook Frans gaf, hij was altijd heel aardig en de lessen bij hem vond ik altijd heel fijn. 

10. Wat ben je geworden nadat je school hebt afgemaakt?
-

Dit was de tag alweer. Er komt nog een artikel over wat ik allemaal heb gekocht aan schoolspullen. Hebben jullie weer zin in school of helemaal niet?

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking:

  1. Super leuk Jo! Je kan altijd je zelf zijn op school, dan moet je ff weten! En bij mij ben je gelukkig bijna altijd jezelf: een lieve, leuke en gezellige meid. Word volgend jaar weer top met je! X Lau

    BeantwoordenVerwijderen