zaterdag 30 augustus 2014

Tag: boeken dit of dat?

1. Audioboek of een echt boek?
Ik heb nog nooit een audioboek geluisterd, ik zou het wel een keer willen. Maar ik denk dat ik liever een echt boek lees.

2. Zachte of harde kaft?
Als ik lees is het vaak in bed of op de bank. Dus als ik lig het is irritant als het een zachte kaft is, want dan klapt die steeds dubbel. Ik kies dus voor de harde kaft, die ik ook eigenlijk wel altijd.

3. Fictie of non-fictie?
Liever fictie, want als er dan erge dingen in het boek gebeuren vind ik het fijn om te weten dat het niet echt is.

4. Verzonnen of de echte wereld?
De echt wereld, het zijn dan verhalen die nu ook kunnen gebeuren en daar kun je dan wel eens wat van leren. En ik vind het ook interesanter om te lezen over dingen die over nu gaan.

5. Geleend of gekocht?
Ik heb een pas van de bibliotheek bij ons in het dorp dus ik leen ze altijd. Op mijn verjaardag krijg ik soms wel en een boek maar zelf leen ik ze altijd. Ik vind het ook zonde om een boek te kopen, want ik lees hem maar 1 keer.

6. Boekenwinkel of online?
Als ik dan toch een boek zou kopen, zou ik naar de boekenwinkel gaan. Je kunt de boeken dan beter bekijken of je het wat vindt.

7. Eenmalig boek of trilogie?
Vroeger las ik veel hoe overleef ik boeken en andere series, maar nu lees ik meer boeken die op zichzelf een verhaal zijn.

8. Zwaar en dik of lief en kort?
Maak me niet heel veel uit. Het gaat er bij mij om of het een leuk boek is!

9. Lezen in een knusse omgeving of in de zon?
In de zon lezen vind ik helemaal niet fijn. Het liefst lees ik in een knusse omgeving zoals op de bank of in bed dat doe ik het liefst.

10. Warme chocolademelk of koffie?
Lekkere warme chocolademelk met als het kan slagroom erop!

Hou jij ook van boeken lezen? Of is lezen niks voor jou?

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten