woensdag 6 augustus 2014

Body butter: coconut


Een tijdje geleden zocht ik naar een goede body butter omdat mijn huid best wel droog was. Ik heb er één gevonden: coconut. Ik was niet echt op zoek naar een body butter met de smaak cocos, maar toen ik hem tegen kwam heb ik hem maar genomen.









Toen ik hem open deed zag hij er heel mooi uit. Maar nu ik hem al vaker heb gebruikt is dat niet meer zo. Vaak vind ik dat wel jammer, want ongebruikt zien ze er heel mooi uit!

Er zit 220 ml in en ik denk dat ik er wel heel lang mee ga doen. Als ik bekijk hoe lang ik hem nu al heb en de inhoud die er nu in zit.

Je kunt het ook op een wattenschijfje doen en je make-up ermee afhalen. Ik doe dit soms, als mijn make-up remover op is. Want eerlijk gezegd heb ik liever mijn make-up remover.

Als ik deze body butter op mijn gezicht heb gesmeerd, voelt het eerst best wel vies en plakkerig aan. Maar daarna voel je wel dat er echt een bescherm laagje op je gezicht zit. Hierdoor merk ik wel dat het niet zo'n hele goede kwaliteit is, maar dat komt ook omdat die goedkoop was.
Op de achterkant staan de ingrediënten: aqua, cetearyl alcohol, paraffinum liquidum, stearic acid, glycerin, propylene glycol, parfum, carbomer,triethanolamine, dmdm hydanton, edta, methylparaben. En er staat in verschillende talen: vermijd contact met de ogen. Als het product in de ogen komt, spoel dan direct goed uit met schoon water.

Prijs: 1.29
winkel: Action

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten