woensdag 27 augustus 2014

Compact powder van Fundamentals

 Het doosje is rond met een zilver randje, helaas is die aan de zijkant een beetje beschadigd. Ik heb deze gekocht omdat die ik hiervoor had kapot heb laten vallen. Dus werd het tijd voor een nieuwe! Het merk is Fundamentals.

In het doosje zit een watje waarmee je het op je gezicht kan doen. Ik vind het heel grappig dat er een lintje aan vast zit, waar je vinger door kan zodat je het op je gezicht kan smeren. Ondanks dat hij er leuk uit ziet, is hij niet heel fijn. Dus ik gebruik liever een andere. 
Zo ziet het eruit als het watje er niet in zit. 
Het is nummer 16 en er zit 12 gram in. De ingrediënten zijn: talic, mica, ethulhexyl, palmitate, titanium dioxide, polybutene, propylparaben, methylparaben, may cotain.
De kleur is iets bruiner dan mijn huidskleur maar dat is niet heel erg. Ik gebruik hem wel, ook al is hij iets te donker. Als hij te licht was vond ik het anders.

Ik ben hier zeker wel tevreden over! Toen ik hem had gekocht was het een actie, verschillende producten van dat merk en als ik er 3 producten van kocht hoefde ik er maar 2 te betalen en dat had ik gedaan. Maar volgens mij kost hij nu 1.50.

Prijs: 1.50 
Winkel: Big Bazar 

-xxx- Joane -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten