zaterdag 30 augustus 2014

Ik ben genomineerd

Dit is even een ander artikel dan anders, want ik ben namelijk genomineerd voor de Sunshine blogger award. Ik ben genomineerd door Laura.
Nu ga ik 7 facts over mezelf vertellen:
1. Ik ben 13 jaar.
2. Ik ga met de fiets naar school, soms met de bus.
3. Ik heb blond haar.
4. Ik vind het heerlijk om uit te slapen.
5. Op dit moment heb ik nog 3 dagen vrij...
6. Ik doe vmbo tl.
7. Ik vind het leuk om te koken.

Floor
Esmee
Julia
Lotte
Charlotte
Sharon
Manon
Larissa & Lara
Lieke & Shirley
Sabrina
Anne
Simone
Willemijn & Martine
Kelly
Cindy

Pfoe, dat waren er best wel veel! Maar deze 15 mensen nomineer ik!

Als je vandaag nog een artikel wil zien!? Moet je m'n blog vandaag maar in de gaten houden, want er komt nog een artikel online!

-xxx- Joanne -xxx-

1 opmerking:

  1. Hii! Leuk dat je me genomineerd hebt, maar ik heb de Sunshine Blogger Award tag al gedaan! Deze kun je op mijn blog vinden! Liefs, Floor - beautyskirt.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen