zaterdag 9 augustus 2014

Favourite ringen

Ik heb niet heel veel ringen, maar de ringen die heb ik heb wil ik jullie laten zien!

Deze ring heb ik al heel lang, ik denk wel 3 jaar zoiets.Het zijn 3 ringen in elkaar, je kunt ze niet uit elkaar halen maar dat is ook niet zo erg, dan kun je hem te minste niet kwijt raken! Ik ben heel tevreden over deze ring, ik zal de plus+ en de min- punten vertellen.
+ Past bij bijna alle kleding.
+ Het zijn er 3 bij elkaar. 
+ Je voelt bijna niet dat je een ring om hebt, zo fijn zit die. 
- Hij verkleurt een beetje omdat het niet echt zilver is. 
Zoals jullie zien meer plus punten dan min punten!








Deze 2 ringen zijn allebei hetzelfde alleen dan in het roze en in het blauw. Je kan ze ook nog leuk samen combineren! ( je hebt ze ook in verschillende kleuren) Ik vind deze ringen leuk maar niet om elke dag om te doen, want dan krijg ik zere vingers... Ik zal hier ook mijn plus+ en min- punten voor geven.
+ leuke kleuren
+ ze zien er schattig uit
+ rekbaar
- je vel zit er soms tussen

Bij de eerste ring weet ik niet waar die vandaan komt. De laatste 2 wel, maar die winkel is niet heel erg bekent, de bzjou!?

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten