zaterdag 27 juni 2015

Fotovlog 24-06-2015

Om deze tijd stond mijn wekker en begon mijn woensdag en de toetsweek. Ik had lekker geslapen, maar had al wel spanning voor de toetsen..  Ergens was ik ook wel blij dat de toetsweek begon, want dan is het bijna vakantie en daar heb ik echt zin in!

S'ochtends voordat ik naar school ging, heb ik aardrijkskunde en wiskunde doorgenomen. Met daarna een ontbijt met aardbeien, op een wit bolletje. Mmm...
 ~Kleding voor de dag was een grijze broek en een wit kanten peplum top met driekwart mouwen.~
Om half 11 was ik alweer op weg naar huis! Zo vliegen de dagen voorbij en kan je de rest van de middag nog goed leren voor de andere toetsen. Natuurlijk ging ik niet de hele middag leren, maar ben ik ook heerlijk buiten geweest met het warme weer!
Voor de volgende dag, moest ik een geschiedenis repetitie leren, over onder andere de eerste en tweede wereldoorlog. Gelukkig was het niet zo heel erg moeilijk, maar wel veel om te leren.
Tussendoor een lekker citroen ijsje met een eetbaar stokje van drop! :)
Onze poesjes worden al weer een heel stuk groter, dus heb ik lekker met ze geknuffeld, zodat ze steeds makker worden! 










S'avonds heb ik heerlijk mijn haar gewassen met de shampoo van essence Ultîme en de body lotion Palmolive. Na het douchen ben ik vrijwel gelijk naar bed gegaan.

-xxx- Joanne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten